onsdag den 26. oktober 2011

Elefanterne

"Glad" kan vist ikke dække, hvad jeg blev, da jeg som en del af et bytte (eller som tak for et bytte?) af Mette fik dette stykke stof:


Tidligere har jeg skrevet, at jeg havde et sengesæt med de brune elefanter, da jeg var lille. Jeg var ekstremt glad for dem, og faktisk blev jeg ved med at bruge min flade babypude efter jeg havde skiftet til stor pude, så jeg kunne blive ved med at bruge elefanterne, og pudebetrækket blev slidt op. Jeg kan huske, at vi brugte det som pudseklud.
Desværre har min mor ikke længere dynebetrækket. Jeg har også spurgt hendes bedste veninde, om hun havde elefanterne til sine børn, og det havde hun! Hun havde de orange og vist også de brune, men hun gemmer heller ikke. :(

Her et billede af mig fra 1976. Aldrig har jeg siden været så hip som her med elefanter og "Nutty"-print:

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...