tirsdag den 15. juli 2008

Til Nichole og Kelli

Da Kelli gav mig sådan en flot kompliment på mine lommetørklædeholdere, syede jeg én til hende og én til Nichole i starten af juli. (Det var igennem Nichole, at Kelli fandt min USA-blog.)
Jeg har ikke mødt Kelli endnu, så jeg gik hele min stofsamling igennem for at se, om jeg havde noget stof, der virkede "rigtigt" til hende. For noget tid siden købte jeg noget blomstret stof, som jeg syntes var flot, men jeg havde ikke lige fundet det rigtige projekt til det før nu:
Nichole er glad for flodheste, men desværre havde jeg ikke noget flodheste-stof. Derfor blev det grise - og så skyndte jeg mig at søge på nettet efter nogle flodheste.

1 kommentar:

Kelli Nørgaard sagde ...

Jeg elsker min gave!!!
Du er meget tankefuld for at sende det til mig!

Det var en dejlig overraskelse i mit postkasse!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...