lørdag den 23. februar 2008

Babytæppe i patchwork

Siden 2002 blev min symaskine kun brugt til at par pudebetræk og at lægge bukser og gardiner op. På et eller andet tidspunkt gik den i stykker, så den røg ud.

I januar 2007 købte jeg en ny symaskine i Netto til 500,- kr. Mit første projekt var et babytæppe til Viggo: Succes!:
Jeg har aldrig været så vild med de forskellige stoffer, der er brugt til tæppet. Jeg havde bare intet stof dengang, men kun et ønske om, at tæppet skulle sys i blå og brune nuancer. Så jeg tog i Stof og Stil og købte alt, hvad de havde, der var i de farver.

2 kommentarer:

MoMo 2.0 sagde ...

First of all, I am so proud of myself... I can read everything you wrote without using my dictionary!! And second of all, you did an AWESOME job! I love it!
The first things that Mads brought to Herning from Dallas as part of my move were 3 handmade quilts from my grandmothers! So those are there waiting for me to arrive! I LOVE QUILTS and blankets!

Marianne sagde ...

Wow Kelli! I didn't give anyone this blog address. It's only meant for myself (if I can take the time to get my projects posted) so I wasn't expecting any comments!

Thank you for the compliment!

It's incredible how you've learned Danish while still being in the States! I know how difficult the language is!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...